
MIMOŘÁDNÁ OPATŘENÍ - COVID-19
Aktualizace 30.03.2020
Vážení zákazníci, obchodní partneři,
v současné mimořádné situaci a v souvislosti vydaných nařízení Dejmark zatím zůstává otevřený.
Pokud jste potenciálně nakažlivý, nebo jste byli v kontaktu s někým, kdo se vrací z Itálie nebo jiné oblasti s potvrzeným výskytem korona viru, žádáme Vás, abyste si udrželi odstup mimo budovy a nevstupovali dovnitř. Zavolejte nám nebo pošlete e-mailem svou poptávku. Rádi Vám zboží doručíme nebo připravíme zboží k vyzvednutí v bezpečné vzdálenosti, bez blízkého osobního kontaktu. Toto je ochrana našich zaměstnanců.
V souladu s nařízením vlády v souvislosti s epidemií onemocnění COVID-19 jsou naše maloobchodní prodejny až do odvolání zavřené. Samozřejmě můžeme objednávky přijmout telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím našeho e-shopu https://eshop.dejmark.cz/. A proto zákazníky prosíme, pokud je to možné, objednávejte online. Zároveň prosíme zákazníky při objednávce o zvolení platby předem, protože chceme ochránit zákazníky a také řidiče od úzkého kontaktu. Při přebírání zásilky si vezměte roušku a rukavice.
Mimořádná situace ovlivnila i servisní činnost, kterou Dejmark pravidelně zabezpečuje svým zákazníkům. Dejmark dočasně pozastaví plánované předsezónní servisní prohlídky strojů u Vás na provozech. Jako zodpovědný obchodní partner chceme minimalizovat servisní výjezdy na nezbytnou míru z pohledu ochrany zdraví našich zákazníků a našich pracovníků.
Technická podpora zůstává v nezměněném režimu a naši technici Vám budou k dispozici každý pracovní den přes vzdálené připojení a přes telefon. Na základě Vámi poskytnutých informací určíme další postup při řešení vzniklého problému u strojů a technických zařízení.
V případě urgentní potřeby návštěvy Vaší provozovny našim servisním technikem, dbejte prosím na jeho zdraví a zdraví ostatních dodržováním pravidel ochrany před šířením nákazy a omezte kontakt s ním na nezbytné minimum.
V této souvislosti také přistupujeme k zasílání faktur a obchodních dokumentů výhradně elektronicky. Prosím akceptujte, že Vaše požadavky na zaslání faktur poštou nebudou moci být splněné a aktualizujte u nás Váš e-mailový kontakt.
I přes tuto těžkou situaci, jsme stále s vámi, a pro zpracování nabídek nebo dotazů neváhejte kontaktovat naše prodejce telefonicky nebo emailem, ohledně objednávek kontaktujte naše fakturantky. Kromě toho B2B zákazníci mají možnost si zpracovat své objednávky i přes portál OXYRION https://www.oxyrion.com/
Jednotliví prodejci řeší situaci individuálně s ohledem na vlastní možnosti.
Všechny kontakty naleznete zde https://www.dejmark.cz/kontakt/
Děkujeme, že se staráte o sebe a Vaše zaměstnance, tak jak se i my se staráme o náš tým Dejmark. Neočekáváme, že to brzy skončí a proto budeme co nejdříve informovat všechny naše zákazníky o dalším vývoji.
zpět na články